Retourvoorwaarden.

Na ontvangst van uw bestelling kan altijd blijken dat iets niet naar tevredenheid is.
Indien u hierover met ons overleg voert zijn wij natuurlijk bereid om samen tot een goede oplossing te komen.


Onderstaand overzicht geeft aan wanneer u aanspraak kunt maken op onze mogelijkheid tot ruilen, crediteren of een vergoeding in de vorm van een tegoed voor uw volgende bestelling.  Verzend- en retourkosten zijn (altijd) voor rekening van de koper.

  1. U retourneert binnen de zichttermijn. Bij Clauws kleding is dat 14 dagen.  De zichttermijn gaat in op de dag dat u het artikel ontvangt.

  2. Het artikel zit in de originele verpakking en de originele labels zitten er nog aan, wij zullen enkel artikelen in originele staat retour nemen.

  3. Kleding is niet gedragen, gewassen of aangepast.

Na ontvangst van het retour artikel(en) zullen wij beoordelen of de aanspraak geldig is.

Indien dit van toepassing is, zal dit geschieden in de vorm van een tegoedbon of creditering.

De waarde van de tegoedbon of creditering zal ten hoogste de waarde van het geretourneerde artikel(en) bedragen.

Mocht zonder overleg vooraf een artikel retour gestuurd worden, dan wordt de retour niet gehonoreerd. Eventueel hieruit voortvloeiende kosten komen dan ook voor rekening van de koper. Geretourneerde bestellingen zullen enkel dan in behandeling kunnen worden genomen indien de retourzending ook is voorzien van duidelijke naamgeving.

Artikelen die u niet kunt retourneren.

  1. Producten die om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne niet geschikt zijn om te worden teruggezonden.
  2. De kleur wijkt in werkelijkheid (een beetje) af van de foto. Iedere monitor heeft zijn eigen kleurinstelling, hiervoor zijn wij niet verantwoordelijk.

Hoe stuurt u producten terug?

U neemt, per E-mail of via de website, contact met ons op zodat Clauws kleding vooraf geinformeerd is over uw retourzending.

Bij iedere bestelling is een retoursticker ingesloten, deze plakt u over de reeds aanwezige (uw) adres sticker.

U sluit de originele verpakking dusdanig af dat deze tijdens het transport niet open kan gaan*

U heeft zelf de keuze met welke leverancier u het artikel(en) terugstuurt, de kosten hiervan zijn voor uw eigen rekening.

*Eventuele schade aan het product welke voortvloeit uit het niet goed verpakken van de retourzending en bijkomende (schade) kosten zijn voor de koper.